بازار‌ همکاران سیستم

بستر یکپارچه ارائه‌ی نرم‌افزارهای سازمانی
سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌توانند از بستر اینترنت به‌منظور تعامل بهتر با کارکنان و مشتریانشان استفاده کنند. با استفاده از پرتال ذینفعان، شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌توانند با کم‌ترین هزینه و زمان، تعاملات خود با ذینفعان و مخاطبان بیرونی شان برقرار و مدیریت نمایند.
داستان موفقیت شرکت سیمان اصفهان

داستان موفقیت شرکت سیمان اصفهان

درباره ­ی شرکت سیمان اصفهان

شرکت سیمان اصفهان با 350 نفر پرسنل مستقیم و 300 نفر پرسنل غیرمستقیم از نخستین کارخانه ­های سیمان در ایران است که در سال 1334 به ثبت رسید. شرکت سیمان اصفهان از سال 1382 با سیستم دلفی همکاران سیستم کار می­کرد و تمامی سبدهای محصول همکاران را دراختیار داشت. این شرکت از سال 1400 شروع به استفاده از راهکاران همکاران سیستم و در کنار آن ماژول پرتال ذی‌نفعان رسام سیستم کرد.

 

نیازهای نرم­ افزاری شرکت سیمان اصفهان:

شرکت سیمان اصفهان به یک رابطه­ ی تعاملی دو طرفه با شرکت­های پیمانکار نیاز داشت تا علاوه بر خود شرکت، پیمانکاران هم امکان بازدید، بررسی و دانلود اسناد مربوط به مناقصه یا مزایده ­ی خاصی را از بیرون از شرکت داشته باشند یا درصورت نیاز خودشان در سیستم برای سند یا قرارداد خاصی کامنت بگذارند. از سوی دیگر اعمال اصلاحات عمومی در سیستم قدیمی و ارسال آن برای واحد تولید بسیار زمانبر بود. اما شریک توسعه همکاران سیستم با سفارشی­ سازی ماژول­، این مشکل ما را برطرف کرد. 

 

ارزش افزوده استفاده از پرتال ذینفعان در شرکت سیمان اصفهان
  • برقراری رابطه­ ی تعاملی سیستماتیک با شرکت­ های پیمانکار
  • سفارشی­ سازی ماژول­ توسط همکاران سیستم و افزایش سرعت روند انجام کارها
  • کمک به مشتریان شرکت سیمان اصفهان با استفاده از پرتال مشتریان روی سیستم فروش
از ما بپرسید