بازار‌ همکاران سیستم

بستر یکپارچه ارائه‌ی نرم‌افزارهای سازمانی
مدیریت کلیه فرایندهای کارخانجات قند جهت دریافت چغندر از کشاورزان و مراودات مالی مربوطه
داستان موفقیت شرکت فرآورده های غذایی و قند چهارمحال

داستان موفقیت شرکت فرآورده های غذایی و قند چهارمحال

شرکت قند چهارمحال یکی از بزرگترین کارخانه های تولید شکر از چغندرقند است و در تولید تفاله، خرده چغندر و محصولاتی که از چغندرقند به دست می آید فعالیت دارد. این شرکت در سال 1349 به ثبت رسید و دارای 300 تا 400 پرسنل است. 

شرکت قند چهارمحال از دهه ی 1380 از سیستم دلفی شرکت همکاران سیستم استفاده می کرد و راهکاران همکاران سیستم در سال 1399 در این شرکت استقرار یافت. باتوجه به نیازی که این شرکت در بخش پیمان کشاورزی داشت، از سال 1400 شروع به همکاری با مدیران یار، شریک توسعه همکاران سیستم کرد.


نیازهای نرم افزاری شرکت قند چهارمحال

شرکت قند چهارمحال از تمامی ماژول های مدیریتی راهکاران سیستم بهره می برد. اما باتوجه به اینکه یکی از مهم‌ترین ذینفعان این شرکت، کشاورزان هستند، بخش پیمان کشاورزی در راهکاران سیستم وجود نداشت. در همین راستا نیازهای این شرکت مورد بررسی قرار گرفت و تصمیم بر این شد تا در کنار سایر راهکارهای همکاران سیستم که در این شرکت استقرار یافته، ماژول مدیریت پیمان های کشاورزی نیز از مدیران یار، شریک توسعه همکاران سیستم خریداری شود. تا پیش از افزودن این ماژول در سیستم، کارها به شکل دستی انجام می شد و خطای انسانی در این بخش بالا بود.


ارزش افزوده استفاده از ماژول مدیریت پیمان های کشاورزی 

پس از استقرار ماژول مدیریت پیمان های کشاورزی، مغایرت ها در بخش پیمان های کشاورزی بهتر از گذشته مشخص شد. همچنین کار با سیستم برای کاربران تسهیل شده و با توجه به اینکه تا پیش از این کارها به شکل دستی انجام می شد، در حال حاضر با به کارگیری ماژول جدید، نرخ خطای انسانی پایین آمده و دقت در گزارشات بسیار بیشتر شده است. علاوه بر این، پایگاه داده کاملا به شکل یکپارچه و تنها در یک قسمت پیاده سازی شده است.


سخن آخر:
آقای حامد بلالی، مسئول انفورماتیک شرکت قند چهارمحال:

 «اصلی ترین نیاز شرکت، یکپارچه سازی سیستم های نرم افزاری و همچنین تجهیزات سنجش شرکت با راهکاران همکاران سیستم بود. درحال حاضر پایگاه داده فقط در یک بخش استقرار یافته که خیلی به ما در سهولت انجام کار و افزایش دقت کمک کرده است.»


از ما بپرسید