بازار‌ همکاران سیستم

بستر یکپارچه ارائه‌ی نرم‌افزارهای سازمانی
مدیریت کلیه فرایندهای کارخانجات قند جهت دریافت چغندر از کشاورزان و مراودات مالی مربوطه
داستان موفقیت شرکت کارخانجات قند قزوین

داستان موفقیت شرکت کارخانجات قند قزوین

شرکت کارخانجات قند قزوین در زمینه­ ی تولید شکر سفید، قند، و تفاله در قزوین فعالیت می­کند و در سال 1343 به ثبت رسید. این شرکت دارای 400 پرسنل است.

شرکت کارخانجات قند قزوین تا سال 1386 از سیستم دلفی همکاران سیستم استفاده می­ کرد و از سال 1400 راهکاران همکاران سیستم در این شرکت استقرار یافت. باتوجه به چالش­ های شرکت قند قزوین در بخش قراردادهای کشاورزی، این شرکت در سال 1401 اقدام به خرید و استقرار ماژول مدیریت پیمان های کشاورزی مدیران یار، شریک توسعه­ همکاران سیستم کرد.


نیازهای نرم ­افزاری شرکت کارخانجات قند قزوین

شرکت کارخانجات قند قزوین تا پیش از استقرار ماژول مدیریت پیمانکاری کشاورزی، از سایر ماژول­های راهکاران سیستم از جمله ماژول­های دفترکل، دریافت و پرداخت، حقوق و دستمزد، دارایی ثابت، سهام، بهای تمام­ شده، تدارکات و انبار و فروش راهکاران سیستم بهره می ­برد. اما با توجه به اینکه کشاورزان، یکی از اصلی­ترین ذینفعان این شرکت هستند و مدیریت قراردادهای آنها دستی و به­ سختی انجام می­شد، این شرکت با همکاری مدیران یار، شریک توسعه همکاران سیستم، اقدام به استقرار ماژول مدیریت پیمان­ های کشاورزی کرد.

 

ارزش افزوده استفاده از ماژول مدیریت پیمان­های کشاورزی

کاهش دخالت نیروی انسانی و افزایش کارایی سیستم، ثبت به موقع اطلاعات، گرفتن گزارش­ های مدیریتی دقیق از جمله دلایل مهمی بود که شرکت کارخانجات قند قزوین شروع به استفاده از راهکاران سیستم و ماژول مدیریت پیمان­ های کشاورزی کرد.

استقرار ماژول مدیریت پیمان های کشاورزی علاوه بر اینکه باعث افزایش سرعت عملکرد و چابکی این شرکت شده است، فرآیند گزارش­ گیری را تسهیل کرده و آمار دقیق و قابل ­اعتمادتری را نسبت به قبل ارائه می ­د­هد. تا پیش از استقرار این ماژول، اطلاعات مربوط به قراردادهای کشاورزان در فایل ­های اکسل پراکنده بود، اما در حال حاضر تمامی این اطلاعات یکپارچه شده و تنها در یک فایل در دسترس است. به­ عنوان مثال در حال حاضر می ­توان فاکتور صورت­حساب حواله­ ی هزار کشاورز را تنها در یک فایل اکسل مشاهده کرد.

همچنین، با استقرار ماژول مدیریت پیمان های کشاورزی، فرآیندهای دستی حذف شده ­اند و تمامی کارها اتوماتیک انجام می­ شوند.


سخن آخر:
کاظمی، مدیر مالی شرکت کارخانجات قند قزوین:

«همکاران ما در مدیران ­یار پاسخگویی و پشتیبانی بسیار خوبی دارند و ما را تا رسیدن به نتیجه­ ی مطلوب همراهی می­ کنند.»

از ما بپرسید