بازار‌ همکاران سیستم

بستر یکپارچه ارائه‌ی نرم‌افزارهای سازمانی
این ماژول پیاده سازی گردش موجودیت های اعلان ، دستور کار ، اعلان کیفی ، ثبت عیب ، سند بازرسی ، سفارش تولید ، سند عملکرد را پوشش خواهد داد.
داستان موفقیت شرکت فناوری بن یاخته های رویان

داستان موفقیت شرکت فناوری بن یاخته های رویان

درباره شرکت فناوری بن یاخته‌ های رویان

شرکت فناوری بن یاخته‌ های رویان در سال ١٣٨٤ تاسیس شده و در زمینه ذخیره‌ سازی سلول ‌های بنیادی خون بند ناف نوزادان تازه متولد شده فعالیت می‌ کند. این شرکت حدود 150 الی 160 نفر پرسنل و 46 نمایندگی در سراسر ایران دارد و تاکنون، موفق به ذخیره‌ سازی حدود 200 هزار نمونه سلول ‌های بنیادی خون بند ناف شده است.

شرکت فناوری بن یاخته‌ های رویان پیش از این، از راهکارهای دریافت ‌و پرداخت، مالی، انبار و کنترل کیفیت همکاران سیستم استفاده می‌ کرد و بر اساس نیازهایی که داشت، محصولات اکوسیستم بازار همکاران سیستم را نیز خریداری نمود. محصول گردش ساز حوزه کارخانه ‌ای یکی از ماژول ‌هایی است که برای مجموعه فناوری بن یاخته ‌های رویان پیاده سازی شده است.

نیازهای نرم‌افزاری شرکت فناوری بن یاخته‌ های رویان

مجموعه رویان چندین آزمایشگاه دارد. پس از ثبت نام اولیه متقاضیان، نمونه بند ناف خون نوزاد بین آزمایشگاه‌ های مجموعه پخش می ‌شود تا هر آزمایشگاه کار مربوط به خودش را روی آن نمونه انجام دهد.

چالش شرکت فناوری بن یاخته ‌های رویان، این بود که آزمایشگاه‌ ها در زمان ‌های مختلفی آزمایشات را انجام می‌ دادند و اگر یکی از آزمایشگاه ‌ها، فرایند آزمایش روی نمونه را به هر دلیلی کنسل می‌ کرد، سایر آزمایشگاه‌ ها بدون اطلاع از کنسلی، فرایند آزمایش خود را روی نمونه انجام می‌ دادند.


ارزش افزوده استفاده از ماژول گردش ‌ساز حوزه کارخانه ‌ای در شرکت فناوری بن یاخته‌ های رویان

با استفاده از محصول گردش ساز حوزه کارخانه ‌ای، اگر یکی از آزمایشگاه‌ ها فرایند انجام آزمایش روی نمونه را کنسل کند، این فرایند به‌طور اتوماتیک از کارتابل بقیه آزمایشگاه‌ ها حذف می ‌شود تا آزمایشگاه‌ های دیگر هم انجام هر گونه آزمایش اضافه روی آن را متوقف کنند.

علاوه بر اینکه در ماژول گردش‌ ساز حوزه کارخانه‌ ای، گزینه آلارم‌ اضافه شده است، روی فرایندها کنترل و نظارت دقیقی وجود دارد. همچنین، فرایندها کارتابلی شده‌ اند. یعنی هر کدام از آزمایشگاه‌ ها می‌ توانند فرایندهای خود را در کارتابل خود ببینند و نسبت به تکمیل آن اقدام کنند. لازم به ذکر است که این کار تا پیش از استفاده از محصول گردش ساز حوزه کارخانه ‌ای، به شکل دستی انجام می ‌شد و خطا در آن بسیار بالا بود.

از زبان مشتری:

علی عزیزی، مدیر فناوری و اطلاعات شرکت فناوری بن یاخته‌ های رویان:

"محصول گردش‌ ساز حوزه کارخانه ‌ای به مجموعه ما در کاهش هزینه ‌ها در شرایط اقتصادی کنونی بسیار کمک کرد."

از ما بپرسید