بازار‌ همکاران سیستم

بستر یکپارچه ارائه‌ی نرم‌افزارهای سازمانی
با کمک این ماژول مدیریت قرارداد ها و مناقصات از ثبت اولیه و گردش آن در شرکت و دریافت تائیدات تا صدور صورت وضعیت و محاسبه کسورات و ارسال به واحد مالی پوشش داده می شود. بهره برداران این ماژول واحد امور قرارداد ها ، برنامه ریزی، مالی و مدیران واحد ها در شرکت ها می باشند و سایر واحد ها مانند فنی و مهندسی یا HSE نیز میتوانند در گردش فرآیندهای این ماژول اعم از درخواست انعقاد قرارداد ، صدور قرارداد ، صورت وضعیت و ... مشارکت داشته باشند.
داستان موفقیت شرکت فناوری بن یاخته های رویان

داستان موفقیت شرکت فناوری بن یاخته های رویان

درباره شرکت فناوری بن یاخته ‌های رویان

شرکت فناوری بن یاخته ‌های رویان در سال ١٣٨٤ تاسیس شد و در زمینه ذخیره‌ سازی سلول‌ های بنیادی خون بند ناف نوزادان تازه متولد شده فعالیت می ‌کند. این شرکت حدود 150 الی 160 نفر پرسنل و 46 نمایندگی در سراسر ایران دارد و تاکنون، موفق به ذخیره‌ سازی حدود 200 هزار نمونه سلول ‌های بنیادی خون بند ناف شده است.

شرکت فناوری بن یاخته‌ های رویان پیش از این، از راهکارهای دریافت ‌و پرداخت، مالی، انبار و کنترل کیفیت همکاران سیستم استفاده می‌ کرد و بر اساس نیازهایی که داشت، محصولات اکوسیستم بازار همکاران سیستم را نیز خریداری نمود. محصول مدیریت مناقصات و قراردادها یکی از ماژول ‌هایی است که برای مجموعه فناوری بن یاخته ‌های رویان پیاده سازی شده است.

نیازهای نرم‌افزاری شرکت فناوری بن یاخته‌ های رویان

مهم ‌ترین چالش این مجموعه نبود سیستم جامع و یکپارچه بود. تا قبل از متمرکز کردن و یکپارچه ‌سازی سیستم‌ ها، مشتریان مجبور بودند از چند سیستم غیر متمرکز استفاده کنند. به همین دلیل زمانی که مشتری وارد سایت می ‌شد، مجبور بود برای انجام هر مرحله از فرایند ثبت نام و پیگیری آن، وارد چند سیستم مختلف شود و این مشکل، مشتریان مجموعه را دچار سردرگمی کرده بود. دیگر چالش ‌های شرکت فناوری بن‌یاخته ‌های رویان عبارت بودند از:

  •  برخورداری از فرایندهایی که مختص این شرکت باشد؛ خصوصا فرایندهای رفت ‌و برگشتی درسیستم
  •  تکمیل دستی پرسشنامه ‌های پزشکی
ارزش افزوده استفاده از ماژول مدیریت مناقصات و قراردادها در شرکت فناوری بن یاخته ‌های رویان

ایجاد سیستم جامع و یکپارچه که فرایند کاربری در روند ثبت نام را برای اعضا تسهیل کند، مهم ترین مزیت استفاده از ماژول مدیریت مناقصات و قراردادها در شرکت فناوری بن یاخته ‌های رویان بود. در ادامه به ارزش افزوده های استفاده از ماژول مدیریت مناقصات و قراردادها در این شرکت اشاره شده است:

  • سیستمی و اتوماتیک شدن فرایندهای دستی
  • کنترل و مدیریت خوب روی پرسشنامه‌ های پزشکی و سوالات آنها
  • امکان گزارش‌‌ گیری کامل و جامع
علیرضا نصیری، مدیر عامل رسام سیستم راهکاران رایان:

«با استفاده از محصول مدیریت مناقصات و قراردادها، تمامی فرایندها از ثبت ‌نام اولیه و پذیرش بیماران بانک بند ناف نوزادان تا زمانی که نمونه بند ناف در بانک فریز می ‌شود، مکانیزه شده است. در نتیجه بیشتر روی قراردادها متمرکز شدیم و صورت‌ وضعیت ‌ها و صورت حساب ‌ها را اجرا کردیم.»


از ما بپرسید