بازار‌ همکاران سیستم

بستر یکپارچه ارائه‌ی نرم‌افزارهای سازمانی
ارتباط موثر و لحظه ای با ارسال پیامک هنگام انجام عملیات مهم توسط کاربر و پیامک های زمانبندی شده، باعت تسریع در اطلاع رسانی سریعتر به ذینفعان سازمان( از قبیل مشتری، واسط، مدیران، پرسنل سازمان، کارشناس فروش، کارشناس خرید و ...)، خواهد شد. ماژول مدیریت پیام، طیف گسترده ای از سیستم های کاربردی راهکاران را شامل می شود و به صورت پیوسته در حال توسعه می باشد. کاربر با داشتن امکان تعریف یک یا چند الگوی پیام روی هر فرم، امکان تعریف روی زمان عملیات ثبت، تایید و حذف هر فرم، امکان تعریف الگوی های متنوع به همراه فیلدهای اطلاعاتی به عنوان پارامتر، می تواند به صورت کاملا منعطف ارتباط سازمان را با ذینفعان، مدیریت نماید.
داستان موفقیت شرکت صنعت تجارت پردیس آذربایجان

داستان موفقیت شرکت صنعت تجارت پردیس آذربایجان

نام شرکت: تجارت پردیس آذربایجان

نوع کسب‌و‌کار: تولیدی

راهکارهای مورد استفاده: دفترکل، انبار، فروش، دریافت و پرداخت، تدارکات و لجستیک، مدیریت تردد، کارگزینی، تولید، کیفیت، مدیریت عملیات زمانبندی شده (محصول اکوسیستم بازار)

صنعت: فولاد

محدوده جغرافیایی شرکت: تبریز، قم

برند محصولی: راهکاران



درباره شرکت صنعت تجارت پردیس آذربایجان

 شرکت صنعت تجارت پردیس آذربایجان در سال 1395 تاسیس شد و در زمینه تولید شمش فولادی و میلگرد با گریدها و سایزهای مختلف با ظرفیت سالیانه 300.000 تن فعالیت می‌کند. در حال حاضر بیش از 800 نفر در این شرکت مشغول به فعالیت هستند.


نیازهای نرم‌افزاری شرکت صنعت تجارت پردیس آذربایجان

شرکت صنعت تجارت پردیس آذربایجان از سال 1395 همکاری خود را با همکاران سیستم آغاز کرد.

 به گفته وحید علی‌نژاد، کارشناس سیستم‌ها و روش‌های شرکت صنعت تجارت پردیس آذربایجان، چالش این شرکت با توجه به تنوع فعالیت‌هایی که دارد، به دو دسته نیازهای مرتبط با مدیریت و نیازهای مرتبط با مشتری تقسیم می‌شود.

مدیریت نیاز داشت با توجه به فاصله‌ای که بین کارخانه (واقع در سلفچگان قم) و دفتر مرکزی (تبریز) وجود دارد، از حجم تولید روزانه و موجودی کالا به شکل لحظه‌ای اطلاع داشته باشد. علاوه بر این، برقراری ارتباط موثر با مشتریان از اولویت‌های مهم تیم مدیریت بود و تمایل داشت اطلاعات حواله، فاکتور و برگ توزین خروجی در لحظه برای مشتری ارسال شود.


ارزش‌افزوده‌های استفاده از محصول مدیریت پیام اکوسیستم بازار همکاران سیستم

در حال حاضر، با کمک محصول مدیریت پیام اکوسیستم بازار، مدیران شرکت صنعت تجارت پردیس، از موجودی کالا و حجم تولید در لحظه اطلاع پیدا می‌کنند و تصمیم‌گیری و هدف‌گذاری در فروش برای آن‌ها تسهیل شده است. همچنین، این محصول باعث شده مشتری از وضعیت حساب خود آگاه شده و از مراجعات بیهوده‌ او به شرکت کاسته ‌شود. درواقع، مشتری از طریق پیامک از وضعیت ثبت، بارگیری و خروج محموله آگاه می‌شود.

در ادامه به سایر ارزش‌افزوده‌های این ماژول اشاره شده است:

·        صرفه‌جویی در هزینه و منابع شرکت

·        برقراری ارتباط راحت‌تر و موثرتر با مشتری در موقعیت‌های مختلف

·        مطلع بودن مشتری از اطلاعات فاکتور، محموله بارگیری، ثبت و دریافت سند انبار با ارسال پیامک و بدون نیاز به لاگین سیستم

·        آگاهی لحظه‌ای مدیریت از حجم تولید و موجودی انبار

·        کاهش مراجعات حضوری مشتری به شرکت


از زبان مشتری:

وحید علی‌نژاد، کارشناس سیستم‌ها و روش‌ها

«محصول مدیریت پیام، ارتباط ذی‌نفعان با سازمان را تسهیل کرده است. درواقع، ارتباط پیامکی باعث شده شرکت بتواند راحت‌تر با مشتری و واسط در موقعیت‌های مختلف ارتباط بگیرد. علاوه بر این، مدیریت می‌تواند با اطلاع لحظه‌ای از موجودی کالا و حجم تولید، تصمیمات بهینه‌ای را درخصوص فروش اخذ کند».

از ما بپرسید