بازار‌ همکاران سیستم

بستر یکپارچه ارائه‌ی نرم‌افزارهای سازمانی
در حال حاضر شرکت های خدماتی و پیمانکاری که فعالیت های ساخت، پشتیانی و خرید شرکت های دیگر را انجام می دهند نیاز به سازوکاری جهت تعریف انواع خدمات، مشتریان، ثبت تیکت های مشتریان جهت انجام خدمات و تخصیص تکنسین های مختلف جهت انجام کار دارند. در نهایت نیاز است بر اساس قرارداد فی مابین و حجم کار انجام شده برای مشتری صورت وضعیت و فاکتور صادر کنند.
داستان موفقیت شرکت حمل و نقل سمند ایرانیان

داستان موفقیت شرکت حمل و نقل سمند ایرانیان

نام شرکت:  حمل‌و‌نقل سمند ایرانیان

نوع کسب‌وکار:  خدماتی

صنعت:  حمل‌و‌نقل، خدمات لجستیک و انبارداری

محدوده جغرافیایی شرکت: تهران

برند محصولی: راهکاران

راهکارهای مورد استفاده:  فروش خدمات، مدیریت حمل کالا، دفتر کل، دریافت و پرداخت، جبران خدمات، مدیریت دارایی

درباره شرکت حمل و نقل سمند ایرانیان

شرکت حمل‌و‌نقل سمند ایرانیان در سال 1387 تاسیس شد و متعلق به شرکت تعاونی خاص کارکنان ایران خودرو است. این شرکت در زمینه ارائه خدمات حمل‌و‌نقل سریع، ایمن و اقتصادی در داخل و خارج از گروه صنعتی ایران خودرو فعالیت می‌کند. از مهم‌ترین فعالیت‌های این شرکت می‌توان به جابجایی محصولات تولیدی از سایت‌ها به نمایندگی‌های ایران خودرو در سطح کشور، جابجایی محصولات گروه خودروسازی فردا موتور، بهمن، پادرا، کرمان موتور، محصولات نفتی، پتروشیمی، قیر و سایر مشتقات، طراحی و ساخت تجهیزات تخصصی حمل خودرو و بدنه اشاره کرد.

شرکت حمل‌و‌نقل سمند ایرانیان دارای کادری متشکل از 40 نفر پرسنل است و به دلیل برخی نیازهای خدماتی خاصی که داشت، از سال 1387 همکاری خود را با همکاران سیستم آغاز کرد.


نیازهای نرم‌افزاری شرکت حمل و نقل سمند ایرانیان

شرکت‌های خدماتی نظیر شرکت حمل‌و‌نقل سمند ایرانیان به سازوکاری خاصی جهت تعریف انواع خدمات، مشتریان و ثبت تیکت‌های آن‌ها نیاز دارند. به همین دلیل لازم است تا بر اساس قرارداد فی‌مابین و حجم کار انجام‌شده برای مشتری، صورت وضعیت و فاکتور صادر کنند. در ادامه به برخی از چالش‌های این شرکت تا قبل از به‌کارگیری محصول فروش خدمات اکوسیستم بازار همکاران سیستم اشاره شده است.


·        نبود تعریفی درست از قرارداد خدمات با مشتری

·        عدم صدور درخواست انجام خدمت یا تیکت

·        عدم ثبت انجام خدمت توسط واحد فروش خدمات و مشخص کردن هزینه‌های انجام‌شده

·        عدم ثبت صورتحساب قرارداد خدمات

·        عدم امکان صدور سند حسابداری صورتحساب خدمات

·        عدم محاسبه اضافات و کسورات مختلف هر قرارداد و صورت‌حساب کارفرما


ارزش افزوده‌های استفاده از محصول فروش خدمات اکوسیستم بازار همکاران سیستم

محصول فروش خدمات اکوسیستم بازار در شرکت حمل‌و‌نقل سمند ایرانیان امکان یکپارچگی با سایر سیستم‌های راهکاران همکاران سیستم را دارد و همین امر سبب سهولت انجام فرایندها در واحدهای مختلف این شرکت شده است. در ادامه، به طور خلاصه مهم‌ترین دستاوردهای این محصول در شرکت حمل‌و‌نقل سمند ایرانیان آورده شده است.


·        ارتباط مستقیم ماژول فروش خدمات با حمل‌ونقل

·        ارسال فاکتورهای خدمات به سامانه مودیان

·        یکپارچگی سیستم فروش خدمات با دیگر ماژول‌های راهکاران

·        امکان گزارش‌گیری براساس نیازهای مختلف سازمان


از زبان مشتری

آقای رضا نبی‌زاده، رئیس سیستم‌های شرکت حمل‌و‌نقل سمند ایرانیان

«یکپارچه‌سازی فرایند ثبت خدمات و صدور صورت‌حساب در نرم‌افزار همکاران باعث افزایش سرعت و دقت همکاران مالی و عملیاتی شرکت ما شده است. همچنین، امکان پیگیری به‌روز وصول مطالبات با استفاده از گزارشات محصول فروش خدمات اکوسیستم بازار برای تیم مدیریت به وجود آمده است».


از ما بپرسید