بازار‌ همکاران سیستم

بستر یکپارچه ارائه‌ی نرم‌افزارهای سازمانی
ارتباط موثر و لحظه ای با ارسال پیامک هنگام انجام عملیات مهم توسط کاربر و پیامک های زمانبندی شده، باعت تسریع در اطلاع رسانی سریعتر به ذینفعان سازمان( از قبیل مشتری، واسط، مدیران، پرسنل سازمان، کارشناس فروش، کارشناس خرید و ...)، خواهد شد. ماژول مدیریت پیام، طیف گسترده ای از سیستم های کاربردی راهکاران را شامل می شود و به صورت پیوسته در حال توسعه می باشد. کاربر با داشتن امکان تعریف یک یا چند الگوی پیام روی هر فرم، امکان تعریف روی زمان عملیات ثبت، تایید و حذف هر فرم، امکان تعریف الگوی های متنوع به همراه فیلدهای اطلاعاتی به عنوان پارامتر، می تواند به صورت کاملا منعطف ارتباط سازمان را با ذینفعان، مدیریت نماید.
داستان موفقیت شرکت سیمان خاش

داستان موفقیت شرکت سیمان خاش

نام شرکت: سیمان خاش

نوع کسب‌و‌کار: تولیدی

صنعت: سیمان

برند محصولی: راهکاران، اکوسیستم بازار

محدوده جغرافیایی: استان سیستان و بلوچستان

راهکارهای مورد استفاده در شرکت: دفتر کل، دریافت و پرداخت، مدیریت دارایی، جبران خدمات، کارگزینی، انبار، تدارکات، فروش، سرمایه انسانی، پذیرش و توزین، بهای تمام شده، مدیریت پیام (محصول اکوسیستم بازار).


درباره شرکت سیمان خاش

شرکت سیمان خاش (سهامی عام)، قدیمی‌ترین کارخانه تولید سیمان در شهرستان خاش، واقع در استان سیستان‌و‌بلوچستان، در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار احداث و از سال ۱۳۷۴ به بهره‌برداری رسید. این شرکت در سال 1377 به سهامی عام تبدیل و در سال ۱۳۸۱ در سازمان بورس اوراق بهادار پذیرفته شد. شرکت سیمان خاش از زیرمجموعه‌های هلدینگ سیمان فارس خوزستان و شستا (شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی) است و در حال حاضر برای حدود 500 نفر به شکل مستقیم و حدود 2000 نفر غیرمستقیم اشتغال‌زایی کرده است. این شرکت با استفاده از معادن خود واقع در دامنه کوه تفتان و در اختیار داشتن تجهیزات و دستگاه‌های تولید مطابق با تکنولوژی‌های روز دنیا، توانایی تولید انواع سیمان‌های مورد نیاز پروژه‌های ساختمانی و طرح‌های عمرانی را دارد.


نیازهای نرم‌افزاری شرکت سیمان خاش

شرکت سیمان خاش از همان سال تاسیس (1374)، برای پاسخگویی به نیازهای نرم‌افزاری خود شروع به استفاده از محصولات همکاران سیستم کرد. این شرکت از زمان سیستم‌ DOS و بعد از آن، نرم‌افزار دلفی همراه با همکاران سیستم بوده است و در سال 1400، نرم‌افزار خود را به راهکاران  آپدیت کرد. یکی از مهم‌ترین نیازهای مدیران و مشتریان این شرکت، دریافت اطلاعات و گزارشات لحظه‌ای در ارتباط با فروش، تحویل، موجودی انبار و تولید بود که بتوانند تصمیمات سریع و به‌موقعی را اتخاذ کنند. تا قبل از راهکاران، این اطلاعات به شکل دستی آماده می‌شد و با خطای انسانی و کندی همراه بود. دسترسی به اطلاعات درست و لحظه‌ای و پیشبرد این فرایند به شکل اتوماتیک، شرکت سیمان خاش را به سمت خرید ماژول مدیریت پیام سوق داد.


ارزش‌افزوده‌های استفاده از ماژول مدیریت پیام، محصول اکوسیستم بازار

به گفته اسرافیل غفاری، مدیر فناوری اطلاعات سیمان خاش، این شرکت با توجه به نیازهایی که داشت و با هدف دسترسی به اطلاعات دقیق، به‌روز و لحظه‌ای، استقرار محصول مدیریت پیام را در شرکت خود پیش برد. ارتباط موثر و لحظه‌ای با ارسال پیامک هنگام انجام عملیات مهم توسط کاربر و همچنین، پیامک‌های زمان‌بندی شده که باعث تسریع در اطلاع‌رسانی سریع‌تر به ذی‌نفعان سازمان، ازجمله مشتری، واسط، مدیران، پرسنل سازمان، کارشناس فروش، کارشناس خرید و غیره می‌شود، از جمله مزایای ماژول مدیریت پیام برای این شرکت به شمار می‌رود. ماژول مدیریت پیام، طیف گسترده‌ای از سیستم‌های کاربردی راهکاران را شامل می‌شود و پیوسته در حال توسعه است.

با کمک نرم‌افزار مدیریت پیام، مشتریان سیمان خاش می‌توانند از زمانی که فاکتور فروش صادر می‌شود و محصول روی  باسکول قرار می‌گیرد، از وضعیت بارگیری تا زمان رسیدن آن به مقصد، از طریق پیامک به شکل لحظه‌ای در جریان باشند.

در ادامه، سایر مزایای محصول مدیریت پیام اکوسیستم بازار همکاران سیستم آمده است:

·        امکان تعریف یک یا چند الگوی پیام روی هر فرم

·        امکان تعریف روی زمان عملیات ثبت، تایید و حذف هر فرم

·        امکان تعریف الگوهای متنوع به همراه فیلدهای اطلاعاتی به عنوان پارامتر


از زبان مشتری

اسرافیل غفاری، مدیر فناوری اطلاعات سیمان خاش

«ویژگی وب‌بیس بودن راهکاران در کنار ماژول‌ مدیریت پیام، بستری را برای دسترسی به  اطلاعات لحظه‌ای و به موقع برای ما فراهم آورده است که کمک فراوانی به ما در اخذ تصمیم‌های مهم می‌کند. در ماژول مدیریت پیام، اطلاعات سیستمی بدون دخالت دست و خطای انسانی و با روند سریع‌تری فراهم می‌شود. علاوه بر این، می‌توانیم از هزینه نیروی کار در این حوزه در جای دیگری از شرکت استفاده کنیم.»


از ما بپرسید