بازار‌ همکاران سیستم

بستر یکپارچه ارائه‌ی نرم‌افزارهای سازمانی

محصول مدیریت عملیات زمانبندی شده

سیستم مدیریت عملیات سازمان، امکان مدیریت صحیح و به موقع فعالیت‌های جاری و زمانبندی شده سازمان را به صورت کاملا منعطف فراهم می‌کند.

در این پست به بیان کارکردها و ویژگی‌های محصول"مدیریت عملیات زمانبندی شده"(مدیریت فعالیت‌ها و اقدامات سازمانی)می‌پردازیم. 



جزئیات محصول استعلامات

  •  در اغلب سازمان‏‌ها، عملیاتی وجود دارند که به صورت دوره‌ای و تکرارپذیر (روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه) انجام می‏‌شوند. با مدیریت صحیح این قبیل عملیات علاوه بر دقت و تسریع امور سازمانی به همراه صرفه‏ جویی در زمان کاربران، امکان پیگیری و رصد اقدامات مختص فعالیت‌ها نیز بالا خواهد رفت که می‏‌تواند در موارد متعددی، باعث جلوگیری از تبعات مالی ناشی از عدم ثبت چنین عملیاتی شود.
  • سازمان‏‌ها می‏‌توانند با استفاده از این ماژول، اسناد حسابداری، درخواست پرداخت، درخواست دریافت و فعالیت‏‌های عمومی را قبل از تاریخ مقرر تعریف نمایند.
  • سیستم براساس زمانبندی تعریف‏ شده (در صورت لزوم تکرارپذیر)، فرم‏‌های مربوطه را در زمان مقرر به صورت اتوماتیک ثبت کرده با اعلان به کاربران مرتبط، دغدغه از دست رفتن عملیات را تا حد زیادی از بین می‌برد.


از موارد کاربرد این ماژول می‌توان به ثبت درخواست دریافت یا درخواست پرداخت جهت دریافت و پرداخت‌های دوره‌ای (مانند شارژ دوره‌ای تنخواه، تمدید و پرداخت حق بیمه، پرداخت دوره‌ای قبوض، دریافت و پرداخت دوره‌ای اجاره بها و وصول مطالبات دوره‌ای و ... ) اشاره کرد.




از ما بپرسید