بازار‌ همکاران سیستم

بستر یکپارچه ارائه‌ی نرم‌افزارهای سازمانی
فیلم دموی محصول

محصول استعلامات

وجود اطلاعات مفید و قابل اتکا از مشتریان و طرفین تجاری و عملکرد و اعتبار آن‌ها از مهم‌ترین مواردی است که ریسک معاملات و مراودات تجاری را کاهش می‌دهد. هدف از استعلامات، سنجش اعتبار مشتری و کاهش ریسک اعتباری، افزایش اطمینان و اعتماد طرفین معامله، جلوگیری از کلاهبرداری و تقلب در معاملات فی‌مابین می‌باشد.

 در این پست به معرفی محصول "استعلامات" و بیان ویژگی‌ها و کارکردهای این محصول می‌پردازیم، فیلم دمو این محصول در قسمت بالا بارگذاری شده است.


جزئیات و ویژگی‌های محصول استعلامات

راهکار استعلامات در تشخیص قدرت و توان پرداخت اشخاص بسیار موثر است و می‌تواند با توجه به استعلاماتی چون تضامین و تسهیلات دریافتی و غیره، ریسک‌پذیری و توان پرداخت بدهی‌های فرد را مشاهده کرد، مواردی چون مانده بدهی‌ها و معوقات تضامین و تسهیلات دریافتی، مانده‌های مشکوک الوصول وام‌هایی که شخص ضمانت کرده و یا تسهیلات دریافتی فرد را نمایش دهد.

در مواردی که شخص ممنوع المعامله می‌باشد و یا مشکل مالی و قضایی دارد و یا وضعیت اعتباری و مالی و اسنادی وی دارای مشکل می‌باشد را آشکار می‌سازد. احراز اعتباری و مالی شخص این اطمینان را می‌دهد که شرکت‌ها با اطمینان بیشتر خرید و فروش‌های خود را صورت دهند. برآورد توان پرداخت خریدار و اطلاع از درجه ریسک معاملات می‌تواند در اتخاذ تصمیم و اقدام صحیح و به موقع موثر باشد و از سوخت مطالبات و بروز مشکلات حقوقی جلوگیری نماید.


از ما بپرسید