بازار‌ همکاران سیستم

بستر یکپارچه ارائه‌ی نرم‌افزارهای سازمانی
سیستم مدیریت عملیات امکان مدیریت صحیح و به موقع فعالیت های جاری و زمانبندی شده سازمان را به صورت کاملا منعطف فراهم می آورد. مدیریت فعالیت های سیستمی و عملیاتی سازمان ( به صورت عمومی) و همچنین فعالیت های مالی دفترکل و دریافت، پرداخت(به صورت اختصاصی)، به همراه تعیین زمانبندی دوره ای ( روزانه، هفتگی و ... ) و اطلاع رسانی از طریق پیامک به پرسنل، جزو ویژگی های اصلی این ماژول می باشد.
داستان موفقیت شرکت صنعت پردیس تجارت آذربایجان

داستان موفقیت شرکت صنعت پردیس تجارت آذربایجان

نام شرکت: صنعت تجارت پردیس آذربایجان

نوع کسب‌و‌کار: تولیدی

راهکارهای مورد استفاده: دفترکل، انبار، فروش، دریافت و پرداخت، تدارکات و لجستیک، مدیریت تردد، کارگزینی، تولید، کیفیت، مدیریت عملیات زمانبندی شده (محصول اکوسیستم بازار)

صنعت: فولاد

محدوده جغرافیایی شرکت: تبریز، قم

برند محصولی: راهکاران


درباره شرکت صنعت تجارت پردیس آذربایجان

 شرکت صنعت تجارت پردیس آذربایجان در سال 1395 تاسیس شد و در زمینه تولید شمش فولادی و میلگرد با گریدها و سایزهای مختلف با ظرفیت سالیانه 300.000 تن فعالیت می‌کند. در حال حاضر بیش از 800 نفر در این شرکت مشغول به فعالیت هستند.


نیازهای نرم‌افزاری شرکت صنعت تجارت پردیس آذربایجان

شرکت صنعت تجارت پردیس آذربایجان از همان ابتدای فعالیت (سال 1395)، همکاری خود را با همکاران سیستم آغاز کرد. به گفته وحید علی‌نژاد کارشناس سیستم‌ها و روش‌های شرکت صنعت تجارت پردیس آذربایجان، با توجه به برگزاری جلسات متعدد در این شرکت، تیم مدیریت از پیشبرد و چگونگی انجام فعالیت‌ها و taskهایی که برای افراد مختلف تعریف شده بود، اطلاعی نداشت تا بتواند آن‌ها را پایش کند.


ارزش‌افزوده‌های استفاده از محصول مدیریت عملیات زمانبندی شده همکاران سیستم

شرکت صنعت تجارت پردیس آذربایجان برای حل این موضوع تصمیم گرفت از محصول مدیریت عملیات زمانبندی شده، یکی از محصولات اکوسیستم بازار همکاران سیستم استفاده کند. با کمک این محصول، پیگیری و ردیابی فعالیت‌ها تسهیل شده و مشخص است که انجام‌دهنده عملیات چه شخصی است، از جانب چه شخصی عملیات صادر شده، میزان تاخیرها چقدر بوده، فعالیت در چه وضعیتی قرار دارد و چه فرایندی را طی کرده تا کامل شود.

در محصول مدیریت عملیات زمانبندی شده، زمانی که فعالیتی برای یک فرد تعریف می‌شود، به شکل اتوماتیک برای او پیامک ارسال می‌شود تا در جریان آیتم‌های اختصاص داده‌ شده به خودش قرار بگیرد. در صورتی که فردی چند فعالیت را به طور هم‌زمان باهم پیش ببرد، مدیریت می‌تواند با کمک محصول مدیریت عملیات زمانبندی شده مطلع شود که آن فرد به هر کدام از فعالیت‌ها چه میزان زمان اختصاص داده است و به طور میانگین چقدر تاخیر داشته است.

امکان ایجاد فعالیت اتوماتیک از دیگر مزایای ماژول مدیریت عملیات زمانبندی شده است. بعضی از فعالیت‌های روتین روزانه، هفتگی، ماهیانه و همچنین، فعالیت‌های از پیش تعیین شده برای انجام در موعد مقرر، از جمله این فعالیت‌های اتوماتیک است.

همچنین، با کمک محصول مدیریت عملیات زمانبندی شده، مدیران در واحدهای مختلف به گزارشاتی دسترسی دارند که می‌توانند با کمک آن‌ها در جریان پیشرفت وضعیت عملیات تعریف ‌شده درون واحدی یا به شکل صورت‌جلسه‌ای قرار بگیرند.


از زبان مشتری:

وحید علی‌نژاد، کارشناس سیستم‌ها و روش‌های شرکت صنعت تجارت پردیس آذربایجان

«مدیریت عملیات زمانبندی شده به مدیریت و برنامه‌ریزی موضوعات مربوط به پرسنل و فعالیت‌های درون سازمانی بسیار به ما کمک کرده است. زیرا با توجه به اتصالی که این محصول با پنل پیامکی دارد، برای فردی که در حال انجام فعالیت است یا فعالیتی جدید برایش تعریف شده، پیامک ارسال می‌شود و هماهنگی‌های لازم انجام می‌گیرد. به این ترتیب، هماهنگی و پیگیری وضعیت فعالیت‌ها، زمانبندی taskهای روتین و جلسات در شرکت ما تسهیل شده است».


از ما بپرسید